lumea

citeste si cunoaste-o

pentru fufe ianuarie 24, 2007

Filed under: povesti de viata — marchiza @ 12:05 pm

Sincera sa fiu, sunt si eu o fufa. In perceptia mea, fufa ar insemna o femeie preocupata mai mult decat ar trebui de aspectul sau exterior si de vestimentatie. Tocmai la astfel de femei se adreseaza randurile urmatoare. Am descoperit in Chisinau doua copile care stiu sa faca minunicu mainile lor. Nu-şi cumpără haine de vreo cinci ani. Tot de atata vreme nu iau nici un ban de la parinti. Plus la toate, îmbracă cele mai snoabe italience. (more…)

 

Ursu isi schimba barlogul…

Filed under: actual — marchiza @ 8:52 am

Primarul interimar al Chişinăului, Vasile Ursu, a fost numit în funcţia de Ministru al Transporturilor al Republicii Moldova, în locul lui Miron Găgăuz, care şi-a dat demisia. citeste mai mult pe BBC.
O veste pe cat de neasteptata, pe atat de derutanta. Cel putin pentru mine si colegii mei jurnalisti cu care am discutat la acest subiect. Toata lumea era sigura ca Vasile Ursu, ajuns primar interimar al capitalei dupa plecarea din acest post a lui Serafim Urechean, va candida pentru aceasta functie in cadrul scrutinului general local programat pentru mai curent. Mai mult, sansele interimarului de a invinge erau considerate mari, in virtutea unui suport sustinut din partea actualei guvernari comuniste, dar si gratie faptului ca Ursu reusise sa acrediteze ideea ca este un primar gospodar. (more…)